📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 December 2016

Review: Tratament Bifazic cu Colagen și Acid Hialuronic


Dacă vă amintiți, vă spuneam în acest articol că, pe lângă șamponul cu Cola- care a fost un ”deliciu”- am folosit în ultima perioadă și bifazicul Anian cu Colagen și Acid Hialuronic.

Înainte să vă spun ce face, trebuie să menționez parfumul său zambile și violete- care este atât de intens, atât de real, încât nu simți doar mirosul de floare, ci și un miros de frunze verzi.
Și desigur, se păstrează pe păr, pentru că este de tipul leave-in.

Tratamentul are 400 ml și da, îl veți folosi foarte mult timp. Îl găsiți aici: https://goo.gl/swW7bt



Proprietăți: 

Cele trei ingrediente principale, colagenul, keratina și acidul hialuronic sunt dedicate regenerării și îngrijirii părului degradat. Pentru că eu am părul veșnic degradat, înspicat și foarte uscat la vărfuri, din cauza decolorării și a folosirii căldurii- fie placă, ondulator sau uscător de păr, nu aș putea să traiesc fără un produs care să repare firul de păr.

Eu îl aplic într-o primă etapă pe părul umed, însă reaplic pe vărfurile uscate, ulterior, până la următoarea spălare- mai ales pentru că miroase atât de bine. Chiar dacă vi se pare excesiv, vă asigur că tratamentul bifazic nu îngrașă părul,

Efectele o să le vedeți după a doua utilizare. Vârfurile sunt primele care vor fi disciplinate și hidratate intens. Nu știu dacă e doar impresia mea, dar eu am simțit la primele utilizări că mi-a mai îndreptat puțin părul și nu mai are tendința de a se umfla la umiditate.

În plus, am observat și că părul care mult mai puțin în ultima vreme, deși e posibil ca acest efect să vină de la șamponul cu Cola- pentru că le folosesc împreună.

Adevărul este că, recomand tratamentul bifazic în primul rând pentru că mă scutește de timpul de așteptare normal- atunci când aplici o mască. Și face treaba chiar mai bine decât o mască de păr.
E ideal și pentru persoanele care preferă dușurile rapide, însă au nevoie de îngrijire suplimentară pentru păr.

În place  mult  și pompa dozatorului, care este mult mai eficientă decât cele pe care trebuie să apeși.

Și încă o bilă albă din partea mea primesc produsele Anian pentru că nu sunt testate pe animale.

Ca o concluzie, dintre toate tratamentele bifazice Anian, acesta din urmă mi-a plăcut cel mai mult, poate și din cauza mirosului nemaipomenit, dar și pentru că am observat rezultatele foarte rapid.











Please follow me :



Vote my Looks:

22 comments:

  1. M-a cucerit descrierea: parfumul intentens de violete. Inteleg ca nu te mai clatesti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu te mai clatesti si poti sa-l si reaplici pe parul uscat- doar pe varfuri, daca e cazul.

      Delete
  2. Parul meu ar avea nevoie si el de acest tratament colagen si keratina!

    ReplyDelete
  3. La tine pe site am descoperit pentru prima data produsele Anian, ceea ce m-a facut sa imi doresc sa le incerc si eu. Ai citit deja postarea mea despre tratamentul cu shea si jojoba, stiu ca l-ai folosit si tu si ca ti-a placut. Acum ma tenteaza sa comand de la ei samponul cu cola!

    ReplyDelete
  4. Trebuie musai sa incerc si eu ceva de la ei, un tratament din asta de par imi trebuie, al meu e vopsit, suvitat....asa ca m-ai convins :)

    ReplyDelete
  5. Mersi pentru ponturi. Imi vor folosi in viitor!

    ReplyDelete
  6. Multumesc pentru recenzie! Nu sunt fana acestui tip de produse. Avand un scalp foarte problematic, prefer sa nu il incarc cu prea multe produse. Un sampon + masca homemade sunt suficiente pentru mine.:p

    ReplyDelete
  7. am si eu acest bifazic, dar l-am folosit mai mult atunci cand l-am primit. acum l-am cam dat deoparte.. dar stiu ca si mie mi-a placut si chiar o sa-l scot de la naftalina

    ReplyDelete
  8. Inca nu am incercat nici un produs de la ei, dar am vazut multe review-uri bune asa ca ma gandesc sa-i dau o sansa.

    ReplyDelete
  9. Si mie imi place tratamentul bifazic si sper ca sticla sa nu ma paraseasca tocmai acum cand nu am timp de cumparaturi. la mine chiar se observa diferente atunci cand il folosesc

    ReplyDelete
  10. Am folosit produse de la ei, dar nu am fost atat de multumita incat sa le recumpar.

    ReplyDelete
  11. WOW! Pai, dupa asa reclama, vreau si eu sa-mi cumpar!!!
    Samponul cu cola cred ca va fi preferatul meu!

    ReplyDelete
  12. Sincer chiar m-ai facut curioasa sa incerc si eu aceste produse! Mai ales cel cu Cola....

    ReplyDelete
  13. samponul cu cola nu l-am folosit, bifazicul da! s-a defectat pompita, nu stiu din care motiv si cum mai am putin, il aplic cu mana!

    ReplyDelete
  14. Am doar cuvinte de lauda despre produsele Anian si o sa revin la ele si la anul pentru ca merita!

    ReplyDelete
  15. Nu prea sunt adepta tratamentelor de tip leave-in, pentru ca in cazul meu nu au fost eficace dar acest produs pare foarte bun, o sa-l incerc si eu.

    ReplyDelete
  16. Am mai auzit de samponul acela cu Cola si chiar mi se pare interesant.

    ReplyDelete
  17. Am avut si eu samponul cu cola, dar nu prea am fost asa incantata de el. Nu am folosit acest tratament bifazic cu colagen.

    ReplyDelete
  18. Nu am incercat acest produs, dar am avut ocazia sa incerc un sampon si balsam si am fost placut impresionata

    ReplyDelete
  19. Ma bucur ca iti place. O sa il incerc si eu cand o sa ii vina randul :)

    ReplyDelete
  20. Samponul cu cola il folosesc si eu cel bifazic nu l.am incercat inca dar nu w timpul pierdut

    ReplyDelete
  21. pt parul lung care se incurca ff tare e bun? il las pe spate ziua apoi dupa 8 ore abia il pt descurca...este fir subtire si moale.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤