📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 December 2016

Review: Ser Antirid cu Acid Hialuronic Bottega Verde


Dacă vreți rezultate instant, după câteva nopți, înclusiv pentru riduri, prima mea recomandare rămâne Serul cu Acid Glicolic de la Bottega Verde, despre care am scris aici.
Însă pentru că acesta are doar 15 ml și, presupunând că nu aveți riduri nici puține, nici superficiale, serul vi se va părea scump, pe termen lung. Deși eu estimez, că în cel mai rău caz, măcar 2-3 luni vă ajunge; vin azi cu o nouă recomandare, la fel de eficientă, cu diferența că rezultatele se văd cam dupa 5-7 zile de utilizare.
Ceea ce nu e rău deloc.


Caracteristici:

Ialuron Plus de la BottegaVerde.ro are 30 de ml. Are o textură transparentă, de gel, e foarte concentrat, astfel că nu vă recomand să utilizați mai mult de 2-3 picături pe toată fața. Nu va fi necesar, se absoarbe repede și bine, dar cumva o picătură acoperă foarte mult.

Are efect antirid și de umplere, parfumul e ceva greu sesizabil, prima data mi s-a părut că nu e parfumat deloc.

Este prevăzut cu pipetă cu buton, în partea de sus și aplicarea este facilă, datorită formulei de gel- dar un gel destul de dens.

Funcționează?


Da, funcționează! Însă rezultatele nu vin peste noapte ca la serul cu Acid Glicolic.
Acest ser trebuie aplicat înaintea cremei de față ziua și seara. Eu l-am aplicat, ce e drept, doar o dată pe zi. Posibil că aplicat 2  ori pe zi, rezultatele să apară mai rapid.

Rezultatele apar treptat. În primele zile ridurile devin mai puțin observabile și, cu fiecare zi în care îl aplicați, ridurile încep să se șteargă până la dispariția completă.

Partea super- bună este că, dacă uitați să aplicați o zi- două- trei- nu se întâmplă nimic, nu or să vă reapară înapoi ridurile, ci vor stagna la nivelul la care au rămas.

Advertismente:


După aplicare, o să vă simțiți tenul destul de uscat. Nu ca și cum ar fi deshidratat, ci mai mult ca un efect de lifting. Nu e neplăcut, decât dacă ai tenul foarte uscat deja. În acest caz, e recomandat ca după aplicarea serului, să aplici o cremă hidratantă de zi sau de noapte, după caz.

Tot din cauza faptului că îți lasă tenul uscat, nu îl recomand pentru zona ochilor, deși prospectul nu menționează dacă zona ochilor trebuie ocolită sau nu. Sau, la fel, după aplicarea serului în zona ochilor să folosiți un ser- cremă de ochi foarte hidratantă. Pentru că serul merge folosit înaintea oricărui alt produs, această soluție poate fi un compromis bun. Totuși, în aceeași gama, cu acid hialuronic, veți găsi și o cremă de ochi- care mai mult ca sigur va fi mai potrivită pentru zona ochilor. Sfatul meu merită totuși încercat dacă nu doriți să vă luați toată gama.

Observații finale:


Eu l-am cumpărat de Black Friday, la 64 lei și sunt foarte mulțumită de el. Îl aplic ușor, intră repede în piele și foarte rar uit de el, pentru că nu presupune mare efort. Nu afectează în nici un fel aspectul machiajului, dacă îl aplicați înainte de a aplica machiajul, pentru că se absoarbe complet în câteva secunde.

Prin online, l-am văzut folosit la modul ingenios de unele bloggerițe, picurând câteva picături în fondul de ten. Probabil că o să încerc și eu această metodă, pentru că acidul hialuronic are atât de multe beneficii pentru ten, încât nu văd cum ai putea greși amestecându-l în majoritatea cosmeticelor.

Gama completă conține o cremă antirid pentru ochi, cremă de zi și de noapte.

Îl găsiți aici, acum la prețul de  100 lei : https://goo.gl/mlz1vQ









Please follow me :



Vote my Looks:

23 comments:

  1. Nu folosesc inca produse antirid, insa incet, incet, incep sa cercetez piata. :D Multumesc pentru recenzie, cu siguranta mi-a fost de ajutor.

    ReplyDelete
  2. Am fost tentata si eu sa il cumpar de Black FRiday, dar momentan nu am cine stie ce riduri, doar linia de expresie de pe frunte e mai accentuata, in rest am noroc de gene bune. Am zis sa nu incep de acum cu asa produse concentrate, desi trebuie sa recunosc ca am si eu un ser de la alta firma, care imi scapa numele acum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot pe frunte am probleme, pentru ca stau incruntata din frageda copilarie.

      Delete
  3. Cred ca dupa varsta de 35 de ani ar trebui sa incepem sa folosim astfel de seruri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depinde de fiecare, unora le apar ridurile foarte devreme.

      Delete
  4. Pai eu doar la ochi am riduri... Si am ditamai ridurile. Chiar as fi curioasa daca are efect si la mine. Adica mi se pare cam imposibil. Cu actioneaza? Iti umfla pielea acolo si le astupa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. N-am idee cum functioneaza. Poate relaxeaza asa pielea? :D Serios vorbind, cica accelereaza regenerarea celulelor, plus ca intra in piele si oarecum ”umple”
      Acesta nu e pentru zona ochilor totusi- e un ser din aceeasi gama pentru asta. Pe frunte mea a facut treaba buna, doar ca dureaza un pic sa vezi efectul. Pentru efecte instant- incearca serul cu acid glicolic. Acela e magic!

      Delete
    2. sa stii ca o sa il incerc. sunt chiar curioasa. doar in jurul ochilor am problme mari

      Delete
  5. Nu am folosit pana acum creme sau geluri antirid dar probabil in curand o sa apelez si eu. Serul acela cu acid glicolic mai este la oferta?

    ReplyDelete
  6. Acidul hialuronic are multe beneficii pentru piele. Si eu vreau sa il cumpar. Ador produsele Bottega Verde. Sunt curioasa de efectele pe care le are.

    ReplyDelete
  7. Mi-ai starnit curiozitatea! Hm...interesant produs (atat acesta cat si cel cu acid glicolic), cred ca-l voi incerca si eu cand imi permite bugetul.

    ReplyDelete
  8. Pare interesant efectul de lifting asa cum l-ai descris , m-ai facut curioasa.

    ReplyDelete
  9. N-am folosit pana acum astfel de produse, desi recunosc ca mi-ar trebui! Am sa incerc si eu acest ser!

    ReplyDelete
  10. Nu am incercat pana acum astfel de produse, desi in curand o sa trebuiasca sa folosesc. Nu am riduri sau poate nu le vad eu, dar dupa 35 ani cu siguranta o sa am nevoie.

    ReplyDelete
  11. Pai mamicule, voi va plangeti de riduri??? Eu trebuie sa-l folosesc sa spun daca functioneaza sau nu :D

    ReplyDelete
  12. pare interesant, dar trebuie sa ma dumiresc care e faza cu ochii, daca merge. eu acolo am ceva riduri fine

    ReplyDelete
  13. Eu doar creme am folosit pana acum. Ideea e ca observ ca incep sa imbatranesc si parca imi e dor de tinerete. Noroc cu produsele cosmetice care ne ajuta sa fim mereu frumoase!

    ReplyDelete
  14. Pana acum nu am folost ser pentru antiriduri, dar uitandu-ma in oglinda imi dau seama ca trebuie neaparat sa il incerc!

    ReplyDelete
  15. Nu am folosit pana acum acest produs, dar am sa ii recomand mamei ca are mare nevoie de asa ceva. Multumim de articol

    ReplyDelete
  16. Nu stiu cum gasesti tu aceste produse minune. Cert este sa sunt cu ochii pe tine si mi-am luat serul cu acid glicolic in urma reviewului facut e tine. Ma bucur sa vad ca ai descoperit un alt produs bun si il voi incerca si pe aceasta sa vad rezultatele

    ReplyDelete
  17. Cata, cu ce faci pozele pentru articolele de beauty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu Nikon D3100- dar nu ti-l recomand decat daca vrei ceva mai ieftin. Eu le editez de fiecare data- lumina- claritate- contast. Altfel nu ar iesi asa de bine pozele.
      Plus ca incerc sa le fac mereu la lumina naturala- la lumina camerei- nu mai ies atat de bine

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤