📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 April 2016

Colierele vintage supradimensionate

Cum le porti si de unde le cumperi

Chiar de la sfarsitul anului trecut, un nou trend a inceput sa faca furori pe instagram.
Nu mi-a atras din prima atentia pentru ca nu am fost niciodata mare fan al colierelor statement. 
Insa pana la urma am devenit curioasa si sincer vorbind, placut surprinsa, cand am observat cat de mult un astfel de colier poate schimba o tinuta.

Colierele supradimensionate vintage se gasesc in general pe variante de argintiu si auriu, insa veti gasi si modele cu pietre colorate (negru, sau nuante pastel-discrete, care arata surprinzator de bine).
Merg la fel de bine la sacou, camasa, pulover, rochie casual sau eleganta, bluze din jeans... practic nu exista nici o restrictie evidenta in ceea ce priveste tinuta la care le poti purta. Chiar arata bine.

Ca sa va conving, iata mai jos cateva poze cu tinute diverse, imbunatatite vizibil de aceste coliere:












La momentul actual, nu veti gasi prea multe site-uri romanesti care le comercializeaza, plus ca sunt uber- scumpe.

Asa ca, daca vreti sfatul meu, eu va recomand sa le cumparati de pe Beads.us, un site ok, de pe care am comandat deja si totul a fost ok.

In plus, pe langa faptul ca sunt foarte- foarte ieftine, aveti posibilitatea sa le luati si mai ieftine, daca cumparati mai multe, site-ul fiind facut atat pentru cumparatorii en-gross, cat si la bucata. Iesiti mai castigati daca faceti o comanda impreuna cu prietenele.

Iata cele mai frumoase modele din punctul meu de vedere!
Puteti da click pe fiecare poza pentru a ajunge pe pagina produsului din imagine.






Si bonus:


Toate colierele Statement le gasiti aici.
Transportul se plateste, insa e vorba de cativa dolari. Coletele ajung la posta vamala (cel putin in cazul meu, asa a fost).


Please follow me :



Vote my Looks:

1 comment:

  1. I love that kind of necklace! it's never too big hahaha :P
    I'm new over here so please chekc out my blog! and if you want to follow eachother please leave me a comment :)

    vinylsdustandleather.blogspot.com

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤