📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 June 2015

Mai mult decat o crema: Gloves in a Bottle #Review

Ro Only

Am lipsit de pe blog o lunga perioada de timp, pentru ca am avut cea mai lunga raceala din istoria omenirii.
Insa am incercat sa raman cat de cat activa pe conturile de socializare ale blogului, asa ca, poate ati observat cateva noutati pe pagina de pinterest.

Insa chiar daca nu am mai scris pe blog, am avut suficient timp sa testez o multime de produse absolut incredibile.
O sa incep cu crema de maini Gloves in a Bottle.


Nu trebuie sa ne intindem prea mult la povesti despre importantii hidratarii pielii mainilor. Hidratarea nu e doar importanta pentru persoanele cu pielea uscata, pentru ca asa cum stiti, pielea mainilor, fiind mereu expusa la diversii factori nocivi din mediu, imbatraneste mult mai repede.

Daca in sezonul rece toata lumea simte nevoia unei creme de maini hidratante, in sezonul cald, multe persoane considera ca hidratatea e mai putin importanta.
Eu mi-am propus sa folosesc o crema de maini in fiecare zi. De obicei o aplic doar dimineata si seara, mult mai rar fiindu-mi necesar sa reaplic de-a lungul zilei.

Multe persoane evita sa foloseasca o crema hidratanta de maini pe timpul zilei, pentru a evita senzatia uleioasa/grasa a majoritatii cremelor.

Insa, indiferent care sunt punctele forte si punctele slabe ale cremelor hidratante pe care le folositi in mod obisnuit, exista cateva aspecte esentiale prin care crema de maini Gloves in a Bottle e diferita:



  • Cum functioneaza?
Ea nu hidrateaza in sine, ci formeaza un strat protector impreuna cu epiderma, ajutand astfel pielea sa produca si sa sa pastreze propria hidratare;

  • De ce e diferita?

In timp ce cremele obisnuite incearca sa inlocuiasca hidratarea naturala a pielii in mod artificial (lucru care functioneaza), insa ca efect secundar, va face pielea dependenta de aceasta hidratare. Astfel ca, daca te opresti din a folosi o crema, pielea va deveni si mai uscata decat era la inceput.


  • Este rezistenta la apa

Spre deosebire de majoritatea cremelor, este rezistenta la apa, ea exfoliindu-se treptat, impreuna cu epiderma.


  • Bonus:
Persoanele cu pielea sensibila vor fi cele mai incantate de aceasta crema, pentru ca ea protejeaza pielea de factorii iritanti din mediu, care pot duce la alergii sau senzatii de mancarime.


  • Cum se foloseste?
Nu e nici o metoda complicata. Pur si simplu aplicati pe pielea curata, prin masaj, pana la absorbtie.



Eu am simtit inca de la prima utilizare ca e diferita.
Cel mai bine diferenta se simte la nivelul texturii, nu e o crema grasa sau uleioasa, defapt, in timp ce o aplici, o sa ai senzatia ca ai aplicat un fel de pudra de talc, care cumva e in forma lichida.

Si nu mi s-a parut deloc intamplator numele Gloves in a Bottle (manusi intr-o sticla), chiar ai senzatia de protectie, ca si cum ai purta niste manusi chirurgicale, timp de cateva ore bune.


Alte observatii:

Miros: desi nu contine parfum, are totusi un miros subtil, proaspat, placut
Cantitate: crema are 240 ml, insa varianta pe care am primit-o eu are 60 ml, perfecta pentru a fi purtata in orice poseta. Cum e indicat sa folositi doar o cantitate mica la fiecare aplicare, estimez ca o sticluta poate fi suficienta pentru cateva luni, chiar si folosita intens.
Aplicare: este recomandat sa reaplicati pentru rezultate optime la fiecare 4 ore. Din experienta, va spun ca nu e necesar. Asigura protectie pentru foarte mult timp (pentru ca, chiar o simti pe maini foarte mult timp). Aplicati des doar daca aveti pielea foarte-foarte uscata.
Recomandari: crema poate fi aplicata cu succes pe orice zona a corpului ( fata, corp sau maini), in ciuda numelui care va poate face sa credeti ca ar exclusiv dedicata pielii mainilor. Asa ca, orice zona uscata a corpului poate beneficia de acest mic ajutor.
Bonus:  ajuta la regenerarea pielii. Ranile se vor vindeca mult mai repede, daca folositi Gloves in a Bottle.



La final pot spune ca eu nu i-am gasit puncte minus.
Din punctul meu de vedere e un produs revolutionar, cu totul altceva decat am testat pana acum.

Produsul poate fi achizitionat de aici: http://glovesinabottle.ro/shop/



Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia     What I Wear

1 comment:

  1. Am mai citit despre aceasta crema dar nici un review nu a fost atat de complect si frumos prezentat, m-ai convins ca merita achizitionata . Multumim

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤