📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 February 2015

First BornPrettyStore Order

Nu eram deloc familiarizata cu BornPrettyStore, insa in decembrie am dat deja o comanda. Intrasem intamplator, pentru ca tocmai cautam un suport pentru rujuri (pe care l-am si gasit la un pret foarte mic), dar intre timp mi-au atras atentia foarte multe lucruri.

Cert e ca am ramas foarte impresionata de preturile foarte-foarte mici ale cosmeticelor, dar mai ales preturile mici la produse pentru unghii. Nici pe Aliexpress nu le gasesti asa de ieftine.
Am o dat o prima comanda, mai mult ca sa testez serviciile magazinului, cat de repede ajunge coletul, daca ajunge la vamala sau la posta normala si desigur, sa vad calitatea produselor. Mai ales ca multe sunt branduri prea putin cunoscute.

Mi-au mai atras atentia si kiturile pentru gene false permanente, care sunt pur si simplu incredibil de ieftine, dar nu stiu daca m-as descurca sa le aplic singura. Sunt curioasa daca aveti gene permanente si mai ales daca vi le-ati aplicat singure.
Dar inainte de orice, sa va prezint produsele din prima mea comanda:

So, here is my first BornPrettyStore order, that I made this December. Many of you who follow me on instagram already sow some pictures on instagram and now it`s time for a review. 
So, I had to have the Lipstick organizer, nail art sticker that looks like lace, 

In primul rand, suportul pentru rujuri, pe care il gasiti aici:

Lipstick Organizer


Nu este singurul model, pe site veti gasi o multime de cutiute, suporturi pentru cosmetice cat si pentru bijuterii, care mai de care mai frumoase.

There are many types of organizers for cosmetics and jewelry, too. Take a look here: http://www.bornprettystore.com/show.php?keywords=organizer


Stickere pentru unghii care seamana cu dantela le gasiti aici:

Nail art sticker


Costa $0,99, gasiti multe modele, eu l-am preferat pe acesta, pentru ca pe unghii seamana cu dantela. Acestea sunt water transfer, deci intai le udati putin si dupa le aplicati pe unghii. Procesul e destul de usor, chiar si eu, care nu ma descurc deloc cand vine vorba de manichiuri complicate, am reusit sa le aplic destul de repede. Bonus: sunt foarte rezistente!


I really liked this water transfer stickers, because they look like lace and they are easy to apply. They are very cheap, only $0,99 and there are many other styles. Here is my idea:



Nail art pen

Creionul pentru modele e absolut superb: e foarte precis, se usuca repede, insa (si asta e partea care mi-a placut cel mai mult), in primele secunde poti sa il stergi fara sa lase vreo urma, chiar si cu un servetel obisnuit. Asa ca, daca ai gresit ceva, stergi repede si o iei de la capat. E ceva mai scump, dar isi merita banii. E recomandabil sa folositi la sfarsit un lac de unghii, pentru ca altfel nu rezista foarte mult pe unghii.

The nail art pen is just great: it is very sharp, very colourfull and also it dries out very fast!



Si m-a incantat si rujul cu doua nuante. Nu am mai vazut asa ceva de ani de zile. Oricum, functioneaza oarecum pe sistemul rujului verde, insa fara nuanta dubioasa de rosu intens. Rezista extem de mult timp si e foarte ieftin. Il gasiti aici:

Double Colored Lipstick




Restul nuantelor le gasiti aici:

Au si un sistem de puncte, daca faceti un review al produselor, primiti un numar de puncte pe care le puteti folosi la urmatoarea comanda.

Si puteti folosi si acest cod care va aduce 10% reducere: DUG10

Ce v-a facut cu ochiul de pe Bornprettystore?

Pupici!

Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. Primul model de unghiute este genial! Imi place foarte mult. Voi intra si eu pe site-ul asta! :)
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Raiul pe pamant! OMG ... Mi-ai dat "tema" pt acasa. :))

    ReplyDelete
  3. Ce dragute sunt ... in special stickerele pentru unghii care seamana cu dantela mi se par super dragute , finute . 2Pc/set Plump Lip Stick Sleek Lip Cream Moisture Gloss 8 Colors m-a ademenit cu culoarea preferata desi e mai scump .

    ReplyDelete
  4. Fantastic order,I love the products from this brand,I had the chance to win a scarf from bornprettystore,I love the scarf!
    Thank you for sharing these beautiful photos, love the resukt on your nails!

    ReplyDelete
  5. Thank you for this wonderful post!
    I love your order.
    I had the chance to win a scarf from -bornprettystore,I really love this scarf.
    Lovely results on the nails!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤