📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

31 March 2014

Nou: la miniPRIX gasim si produse cosmetice

RO ONLY
Imi amintesc si acum primul meu an de facultate. Cel mai multi imi placea cand aveam cursurile in cladirea de la Romana. Bineinteles ca in drum spre metrou, faceam un mic popas la McDonalds si mai tarziu, am descoperit si magazinul MiniPRIX. Asta se intampla prin 2003 si cred ca e singurul magazin caruia i-am ramas fidela pana acum.

Si acest lucru s-a intamplat din doua motive: in primul rand ca nu s-au schimbat si a ramas acelasi magazin unde gasesti lucruri foarte frumoase, de calitate si mai ales super ieftine. Si al doilea motiv e ca acum au si un magazin online. Imi amintesc ca desi ma duceam foarte des in MiniPRIX, marfa se vinde atat de repede ca ramaneau doar marimile foarte mari sau foarte mici, asa ca, pentru mine a fost o mare bucurie magazinul online.
Iar acum, daca nu ati auzit deja, MiniPRIX au si o gama larga de cosmetice: profesionale Kerastase, Loreal, Mario Badescu, Bruno Vassari, CHI, Kallos, Anubis, Enliven, Oyster, Sinergy, Alfaparf dar si produse cosmetice bio de la Bio Cosmetica,  Institutul Spaniol, Argan Yca.


Preturile, asa cum v-ati obisnuit sunt foarte bune!
Pe mine m-au atras in mod special produsele pentru ingrijirea parului. Aici veti gasi o gama foarte larga de produse, marci cunoscute iar eu v-as recomanda in mod special acest sampon antimatreata si aceasta masca de par.
Tot aici veti gasi parfumuri, cosmtice, accesorii pentru makeup, produse pentru ingrijirea tenului si corpului, produse atat pentru femeie cat si dedicate ingrijirii barbatilor.
La final, vreau sa va arat produsele care sunt clar pe wishlistul meu pentru urmatoarea comanda:
 

Ps. Am uitat sa va spun ca au si sapunuri naturale si cum eu le iubesc mult, sigur o sa includ mai mult decat un sortiment la urmatoarea comanda.

Nu uitati de cele doua concursuri de pe blog! 

2 comments:

  1. Am vazut oferte bune , mereu si niste rochite dragutze daca nu ma incel tot recomandate de tine ( sper sa nu confund )

    ReplyDelete
  2. Un motiv în plus să pun comenzi şi mai des ♥
    Şi eu preţuiesc tare mult produsele lor, zilnic le vizitez site-ul, iar ori de câte ori apare ceva interesant, îl adaug la favorite, iar în scurt timp, şi ajunge la mine. Faptul că au şi atâtea promoţii, îi face cu atât mai doriţi.
    Pupici!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤