📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 October 2013

OOTD: Last Night

Pentru mine, toamna e cel mai frumos anotimp, mai ales cand avem zile calduroase ca acestea. Imi place mirosul de frunze uscate si culorile vii care acapareaza griul obisnuit al oraselor. Plimbarile prin parc, seara, au devenit preferatele mele. Ieri am purtat o tinuta casual, simpla, dar cu o pata de culoare.
Cu ocazia aceasta am purtat si noua mea camasa Bershka cumparata de pe Foymall, un magazin online extern, cu preturi bune si mai ales transport gratuit international. 

Autumn is my favourite season: the leaves, the fresh air, the wonderful colours and the late walks through the park. Yesterday I decided to wear something casual, simple but with yet, joyfull.
Since the weather was fine, I got to wear my new Bershka shirt I bought from Foymall, a  store where you can find great items at good prices and free shipping worldwide.
Asa cum observati, de gentuta de pe SheInside, nu ma mai despart!












Top: Choies
Blouse: Here

Rings: Bellast
Nu se vede chiar atat de bine in poze, dar topul pe care l-am purtat e celebrul top pe care l-am cautat toata vara. Dar nu va faceti griji, o sa-l vedeti mai bine intr-o tinuta viitoare!

Va invit sa vizitati magazinul Foymall unde sigur veti gasi cateva lucruri care or sa va placa!
You should visit Foymall , because they have great sale for Holloween!

7 comments:

  1. Arată foarte bine, şi eu port din ce în ce mai des articole cu motive florale :-)

    ReplyDelete
  2. Foarte draguta tinuta si te prinde bine :) tenisii seamana un pic cu topul,nu? sau mi-se pare :D
    pupici :-*

    ReplyDelete
  3. Love the outfit!
    Nice pictures!

    ReplyDelete
  4. Lovely shirt and love the top!

    ReplyDelete
  5. Imi place tinuta!
    Mai ales geanta si topul dar si tenisii!
    Arata bine impreuna!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤