📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 October 2013

1001 Cosmetice, din nou

Ce mai faceti, fetelor? Se apropie weekendul si sunt convinsa ca aveti multe planuri. Eu saptamana aceasta nu am rezistat si am facut cateva cumparaturi. Dar inainte de asta, vreau sa va prezint ultima mea comanda de pe 1001 Cosmetice de care m-am bucurat in ultimele saptamani.

In primul rand, asa cum stiti, eu nu am Essence in oras, asa ca, nici o comanda nu va fi lipsita de cateva produse Essence!
In primul rand, perlele stralucitoare care sunt adorabile:
Eu am fost foarte incantata de perlele stralucitoare, chiar daca, nu sunt chiar atat de glossy pe cat credeam, sunt ok, sunt discrete, dar totusi luminoase.
Nu am putut sa rezist sa nu comand inca un creion de buze, chiar daca asa cum stiti, am mai comandat inca doua si acum o luna. Mi-au placut foarte mult, sunt foarte rezistente, cremoase si bine pigmentate. Vi le recomand! Le gasiti aici, la 5,5 lei.
Imi era dor si de un ruj Essence si eu m-am indreptat spre nuanta 54- Honey Bee care e un fel de ciocolatiu sidefat, care mi se pare perfecta pentru un smokey eyes. Asa cum stiti, e foarte hidratant, chiar daca nu extraordinar de rezistent. Il gasiti aici impreuna cu alta nuante.
Untul de buze de la Nivea era pe wishlistul meu inca de prin vara, de cand a aparut. Toata lumea il lauda si eram chiar ofticata ca nu reuseam sa-l gasesc nicaieri :)))
Cum l-am vazut pe site-ul 1001 Cosmetice, nici ca am mai stat pe ganduri. Il gasiti si voi aici, la pretul de 12 lei.
Daca va mai amintiti voi ca va spuneam ca in ultima vreme am fost usor dezamagita de balsamurile de buze de la Nivea, ma refer la cele noi, de data aceasta, chiar am fost impresionata.
Totul imi place la acest unt de buze: hidrateaza, da luciu, are o aroma efectiv apetisanta si are si o cantitate generoasa! Si sincera sa fiu, chiar daca multe veti obiecta ca nu e super-igienic sa folosesti un balsam in cutiuta, eu spun ca imi place si acest aspect si acest ambalaj. Mi se pare usor vintage si interesant. Oricum untul de buze a devenit de nelipsit din geanta mea! Si in mod ciudat, chiar daca l-am folosit zilnic de vreo 2 saptamani, aproape ca nici nu se observa!
Deci vi-l recomand cu siguranta!
Ca de obicei, cei de la 1001 Cosmetice ne "cadorisesc" cu o mica atentie la orice comanda de peste 50 lei, si eu m-am ales si cu o mini doza de crema de dus de la Nivea. Eu sunt innebunita de dozele mini ale tuturor produselor, pe care le colectionez chiar de la o vreme si care, mereu imi sunt utile cand plec in excursii.
Nu stiu sigur daca promotia mai este actuala, dar la orice comanda care contine un produs L`Oreal sau Maybelline, primiti pensula Maybelline:
In orice caz, produse la reducere gasiti tot timpul, asa ca aveti de unde alege. Voi pe ce ati mai pus ochii in ultima vreme de pe 1001 Cosmetice?



9 comments:

  1. Am adăugat şi eu balsamul de la Nivea pe wishlist de ceva timp, dar uite că nu aveam idee că şi cei de la 1001 cosmetice îl au.Să nu uiţi de pudra translucidă de la Essence, merită încercată, cred că vei rămâne şi tu impresionată de ce poate face o pudră la doar 11 lei. Aici o găseşti - http://www.1001cosmetice.ro/produs/essence-class-of-2013-pudra-compacta-translucenta
    Pupici, weekend minunat! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da e super pudra! eu o am pe cea matifianta!

      Delete
    2. Mihaela, sa stii ca am uitat de pudra de data aceasta. Acum mi-am amintit ca mi-ai mai spus tu o data de ea. La urmatoarea comanda, nu-mi scapa! :p

      Delete
  2. sa le folosesti cu drag
    perlele ma tenteaza si pe mine.ce pret aveau? eu am stand essence in oras si costa 17 ron

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Irina! Am observat si eu ca nu mai sunt acum pe stoc, dar parca tot la 17 lei erau.

      Delete
  3. vreau si eu perlele essence :X arata tare bine :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. I want to try me and my ice cream.. :)
    Don't forget to join my sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  5. Untul de buze de la nivea trebuie neaparat sa il iau si eu :)

    ReplyDelete
  6. perlele ma tenteaza si untul de buze imi face cu ochiul,dar imi e teama ca o sa il manance fiica mea :))

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤