๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 July 2013

Cosmetice care ne surprind

Am ramas datoare cu un articol despre cosmeticele de pe Kkcenterhk care pe mine m-au surprins prin calitatea lor. Cosmeticele sunt la preturi extrem de mici, incepand de la cativa dolari, usor accesibile. Nu ma asteptam la aceste preturi sa gasesc cosmetice de calitate. Dar am fost foarte multumita si efectiv nu le-am gasit nici un defect.
Sa le luam pe rand! Trusa de farduri contine culorile perfecte pentru un smokie eyes de exceptie. Culorile sunt foarte pigmentate, mate cu exceptia albului care e foarte sidefat.

Partea surprinzatoare e rezistenta lor exceptionala, chiar si fara un primer.



Desi trusa mi-a placut foarte mult, surpriza a venit de la cele doua tusuri de ochi. Eu evit mereu sa folosesc tusul. Mi se pare greu de folosit si prefer creionul dermatograf. Totusi mereu am cautat un tus sau un creion auriu si argintiu care sa-mi ofer putina luminozitate si un look usor glamour. Cele doua tusuri sunt exact asa. Pe ochi se vad ca auriu si argintiu. Si sunt extrem de rezistente. Imediat ce le aplici, ele "se usuca" si devin imposibil de sters.
In plus, au in componenta si un creion mic retractabil care poat fi util la nevoie.
Le puteti achizitiona de pe KKcenterhk si utilizand codul "kaiyoaino" beneficiati si de un discount la orice comanda de 10%.
Eu va recomand aceste tusuri care mi s-au parut deosebite si pana acum nu am gasit nici un tus de la nici o firma care sa fie atat de rezistent dar si puternic pigmentate. Cele doua nuante sunt superbe!

 Si pentru ca tot vorbim de cosmetice, trebuie sa  va recomand si cosmeticele de la Romwe. Daca nu stiati inca, pe Romwe gasiti o gama larga de cosmetice si acum,  puteti beneficia si de o reducere substantiala, valabila doua zile pe urmatorul link:
Makeup things come again!  Eye Shadow PaletteMakeup Brushes, etc.  Do you like them? 

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤