📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 May 2013

Cum obtii haine gratis de pe SheInside

Stiu ca v-au placut lucrurile de pe SheInside pe care vi le-am aratat, asa ca m-am gandit sa va spun un pont.
Asa cum stiti, multe magazine online au diverse programe de a rasplati fanii, oferind promotii, reduceri dar si articole de imbracaminte absolut gratuit. Un astfel de program "de testare a hainelor", care ofera saptamanal cateva articole, il gasiti la SheInside.

Important e ca pentru acest lucru, nu trebuie sa faceti decat sa apasati un buton (cel rosu,  "Free Trial"), alegand astfel articolul sau articolele pe care ati dori sa le primiti.  Cand timpul expira, va fi ales un castigator, in mod random.
Partea buna e, ca nu sunt prea multi participanti, deobicei in jur e 100, iar produse noi sunt adaugate la fiecare 2-3 zile, deci aveti sanse destul de mari sa va calificati si sa castigati unul dintre aceste produse.
Daca ati fost selectati, nu trebuie sa va faceti griji, nu veti mai avea nimic altceva de platit, transportul fiind gratuit si nu vi se aplica nici un fel de taxe vamale. Oricum, in principiu, coletul ar trebui sa va ajunga la posta normala, nu la cea vamala (dar mai sunt exceptii).

Deci tot ce trebuie sa faceti e sa aplicati aici (trebuie totusi sa fiti logati in contul vostru SheInside). Puteti aplica pentru un articol de vestimentatie dintre cele propuse, sau pentru toate, nu exista limita!

Daca insa nu aveti noroc, nu-i problema, puteti reveni peste cateva zile si sa aplicati din nou, la noile articole afisate.

Tot acelasi site, SheInside, ofera posibilitatea sa adunati puncte, care pot fi transformate in bani, pe care ii puteti utiliza pentru cumparaturi. Desigur, aceasta metoda va dura mai mult, pana sa strangeti suma necesara pentru a cumpara ce va doriti, dar e o alta metoda buna pentru a obtine un articol de imbracaminte gratuit.
Cum adunati acele puncte?
  1. Iti creezi cont, daca nu ai deja, apoi pur si simplu dai share pe diverse platforme de socializare pozelor preferate de pe SheInside. Fiecare share iti aduce intre 5-20 puncte. Apoi revi in contul tau si plasezi link`ul share`ului aici: 
  2. Scrii un review, unui produs. Mai exact, lasi un comentariu cu parerea ta asupra unui produs.
  3. Fiecare cumparatura de pe SheInside, iti aduce puncte bonus, proportional cu suma cheltuita.
  4. Tot din contul tau, ai obtiunea de a posta o poza purtand un articol de pe SheInside.
Aceste metode iti aduc un numar diferit de puncte bonus.  Cele mai multe, desigur, pot fi obtinute, cumparand de la ei, celelalte metode, aducand intre 5 si 20 de puncte. Procestul e de durata, asa cum am spus, dar cu putina rabdare, puteti strage o suma destul de mare pentru a va achizitiona ce va doriti. Dupa ce strangeti punctele, le puteti folosi usor, adaugandu-le in cosul de cumparaturi. Daca nu ati strans un numar mare de puncte, le puteti folosi si ca o reducere. Alegerea e a voastra.
Programul de puncte bonus il gasiti in detaliu aici.
Sper ca v-am fost de ajutor!

37 comments:

  1. Replies
    1. Bianka, exista un program si pentru bloggeri,il gasesti pe pagina principala in josul paginii Fashion Blogger Program, la care poti aplica, daca indeplinesti anumite conditii. Dar poti oricum sa aplici si la cele pe care le-am mentionat mai sus.

      Delete
  2. Foarte interesant...multumim de informatii :*

    ReplyDelete
  3. imi place aceast vanatoare..multumesc.
    insa am o problema,cum dau share pe fcebook: copii link-ul produsului preferat si apoi share pe fb sau apas pe like din pagina unde am deschis produsul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Violeta, in principiu e acelasi lucru, dar ca sa fii sigura ca nu gresesti link`ul sau altceva, da like direct de pe pagina cu produsul si dupa cauta link`ul la tine pe wall. Daca ai alte nelamuriri poti sa ma intrebi oricand!

      Delete
  4. ce chestie, nu am mai auzit pana acum k se poate si asa ceva, foarte interesant

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt cateva magazine online care ofera astfel de programe de "testare" sau posibilitatea de a acumula puncte, dand share`uri sau comentand. Pe viitor o sa revin cu mai multe astfel de ponturi! :*

      Delete
  5. Multumim mult pentru ponturi.
    Cat valoreaza punctele?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca am mai spus pe undeva, probabil pe facebook, 1 punct= 1 Cent.
      O sa revin oricum cu mai multe detalii intr-un articol viitor! :*

      Delete
  6. Buna!
    Eu am primit email de la ei ca am castigat dar in email scrie ceva de un cupon ,,Congrats,you win sheinside prize and this is your coupon XXXXXXX ,it'll expire on 1st Jul. I strongly recommend you can please upload your free trial expericence in Free Trial Report when you receive the prize." Ce sa inteleg? Ca trebuie sa scriu raportul pana pe 1 iulie? Nu prea cred ca o sa primesc premiul asa repede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NU, cuponul trebuie folosit pana pe 1 iulie. Iti recomanda ei, ca atunci cand primesti produsul sa postezi poze sau review pe site, pentru ca vei primi puncte bonus pentru asta. Dar nu e obligatoriu, desigur :) E doar recomandarea lor!

      Delete
  7. Buna!
    Am si eu o intrebare daca poti sa ma ajuti, te rog!
    Ca sa adun puncte pe Sheinside, la punctul 2 scrie: "Scrii un review, unui produs. Mai exact, lasi un comentariu cu parerea ta asupra unui produs."
    Unde trebuie pus comentariul, ca nu gasesc :) Chiar acolo la produs il scriu?
    Multumesc!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Buna, am participat si eu pentru prima oara la acest free trial si norocul meu a fost sa si castig, am primit mail prin care mi-au spus ca am castigat si mi-au dat numele cuponului. Dar unde trebuie sa trec adresa, sa aleg marimea sau macar sa vad ce anume din acele lucruri am castigat? Merci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai iti faci cont la ei. Apoi mergi pe pagina produsului, alegi marimea si dupa, inainte sa finalizezi comanda (completezi si datele tale de livrare) tastezi apoi numele cuponului in casuta speciala si finalizezi

      Delete
    2. Sper ca te descurci la comanda si sa ne spui cand primesti comanda daca iti place!:*

      Delete
  10. Am o intrebare:
    e adevarat ca pe sheinside.com trebuie aleasa o marime mai mare decat cea normala? adica spre exemplu daca eu port S sa-mi comand M?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca te uiti atenta, scrie in detaliu ce inseamna marimea S, M, L etc, pentru fiecare produs in parte, gen S (bust-89 cm, hip-60 cm etc). Asa ca, cel mai bine te masori si nu lua marimea pur si simplu, pentru ca variaza. Uneori corespund, alteori S e chiar mare, sau L poate avea de exemplu un bust foarte mic.

      Delete
  11. Salut
    Tocmai vreau sa finalizez o comanda pe sheinside. com (se apropie ziua mea si am primit undea verde + card) si acum stau blocata in fata calculatorului nestiind ce metoda de shipping sa aleg: standard si sa astept si 2 luni sa vina comanda sau sa aleg express si poate sa platesc taxe vamale mari. Tu cum ai procedat? Ce imi recomanzi? Multumesc si o zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisikana, de anul acesta s-au schimbat niste legi vamale, motiv pentru care platesti taxe vamale mult mai mari. Eu de exemplu am platit chiar recent taxe la colete marcate ca si gift, asa ca, eu iti recomand sa alegi variata standard, pentru ca iti ajunge coletul (cel mai probabil) la posta normala si te asigur ca nu platesti taxe vamale. Chiar daca astepti un pic mai mult (in general ajung oricum coletele cam in 3 saptamani de pe SheInside).

      Delete
  12. Multumim pentru informatie, mi se pare grozav ce fac ei pentru noi:*

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Eu recent am strans credit vreo 2 luni prin aceasta metoda si tocmai mi-am comandat 2 rochite pe care o sa le vedeti cand ajung. Deci metoda e testata:d Cu mentiunea ca mai nou, trebuie sa platim transportul, dar oricum a fost in jur de $ 4- $5 , asa ca e ok oricum

      Delete
  14. Vaai, ce draguta esti ca ai postat asa ceva! Nici nu stii cat m-ai ajutat!!! Multumesc! Stiu de acest site si am fost pe aproape sa comand, insa nu stiu exact ce conversie au facut la comanda mea si am renuntat; plus ca am vazut acest mod de obtinere a punctelor/reducerilor. Mi-ai fost de maaaare ajutor! Iti multumesc :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur, Loredana. In plus, ar trebui sa citesti si acest articol- pentru ca poti castiga si ceva bani pe Sheinside: http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/08/how-to-make-easy-money-on-sheinside.html

      Delete
  15. Buna.. Pentru a participa la FREE TRIAL trebuie sa si distribui pe facebook?

    ReplyDelete
  16. Buna. Eu de cateva zile am descoperit site-ul SheInside si am inceput sa scriu si eu comentarii la produsele lor pentru a beneficia de programul Bonus Points. Dar nu s-au updatat nici comentariile si nici punctele, desi comentariile cu link-ul de la produs imi apare distribuit pe FaceBook. Dureaza cumva mai mult pana updateaza site-ul? Ai idee? Multumesc anticipat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, uneori sa intampla sa dureze mai mult. Plus ca acum e o sarbatoare la ei, posibil sa nu se lucreze zilele astea

      Delete
  17. Buna,mulțumim pentru articol! Singura mea nelămurire este cum sa dau share. Atunci cand adaug un comentariu las bifata căsuța de distribuire ca sa mai primesc 10 puncte,dar separat cum pot da share,unde e butonul? Multumesc anticipat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra, e butonul LIKE, fix de sub poze. Va trebui sa si comentezi ceva, ca sa mearga postat pe Facebook

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤