📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

06 March 2013

Leapsa de la Juliet.ro

Juliet propune cateva intrebari interesate bloggeritelor. Iata intrebarile si raspunsurile mele:

Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?

Blogurile de beauty sunt in continuare o sursa de inspiratie si noutati pentru mine, exact cum erau si inainte sa incep propriul blog. Defapt, pot spune ca datorita catorva bloguri pe care le urmaream de ceva timp, am decis sa-mi fac acest blog, reusind in acest fel, sa dau un scop placut pasiunii mele pentru frumos.


Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?

Imi amintesc ca era o vreme cand nu stiam care sunt cosmeticele mele si care erau ale prietenei mele de suflet. Practic, totul era la comun. In prezent, consider "imprumutatul" cosmeticelor un lucru totusi, destul de intim. In plus e la fel de adevarat ca nu toate cosmeticele pot fi "imprumutate", din motive de igiena, in primul rand. Prefer sa fac un cadou-surpriza prietenelor mele, cu un produs identic sau cel putin asemanator cu lucrurile pe care le admira la mine, decat sa imprumut.

Care sunt aspectele placute si mai putin neplacute ale bloggingului?

Aspecte placute? Cu siguranta faptul ca datorita blogului am cunoscut fete deosebite, care in plus imi impartasesc aceleasi pasiuni. Si ocazional, am avut oportunitatea de a cunoaste mai bine fetele pe ale caror bloguri le urmaream de foarte mult timp si pe care imi doream sa le cunosc.  Aspecte neplacute? Desigur, faptul ca as dori sa pot dedica  mult mai mult timp activitatii pe blog. Mi-ar placea sa poata deveni un "job full time", pe care cu siguranta l-as face cu cea mai mare incantare.

Cum iti vezi blogul peste 10 ani?

Cu un an jumatate in urma, nu as fi crezut ca voi continua acest blog. Acum? Nu ma vad renuntand nici peste 100 de ani. Bloggingul e destul de addicting. Asa ca, inca nu pot raspunde cum va fi blogul meu peste 10 ani, dar pot spune cu siguranta ca va fi.  

Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?

Intotdeauna am consultat blogosfera inainte sa achizitionez un produs nou, sau prea putin familiar mie. Pentru mine, blogurile de beauty au fost si vor fi mereu o sursa de informatii pretioase. Mai mult de atat, consider review`urile surse reale de detalii despre produse (pe care nu le poti gasi in prezentarea unui produs sau o reclama) si pareri sincere. Sunt, intr-un fel, ca un antidot la reclamele ademenitoare care, de multe ori, nu prezinta nici pe departe un adevar. Cu aceasta ocazie, multumesc fetelor pentru efortul lor de a impartasi experientele cosmetice intr-un mod cat mai detaliat si la subiect.

Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?

Cel mai recent produs, defapt sunt cele mai recente produse, care va vor fi prezentate in curand pe blog, ca un Haul Oriflame. Aceasta e prima mea comanda directa si am ales sa incerc multe cosmetice noi pentru mine.

Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)

Va spuneam mai devreme ca bloggingul e addictive, asa ca, dedic cam 70% din timpul meu liber activitatii pe blog, cat si pentru  citirea blogurilor preferate. Cum timpul liber nu e pentru nimeni chiar atat de mult, recunosc ca mi-as dori sa pot aloca mai mult timp decat in prezent.

Daca v-au placut aceste intrebari, invit si pe celelalte fete sa participe la leapsa inceputa de Juliet