πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 February 2013

Am testat: Unt de Shea Presarat la Rece EBio

In ultima vreme, asa cum ati observat, am devenit o mare amatoare de produse Bio, naturale.
Recunosc, ca pana sa testez acest unt de Shea,  cunosteam doar utilizarea lui ca si balsam de buze. Treptat, i-am descoperit foarte multe intrebuintari, despre care o sa va povestesc imediat. Pentru cine nu stie, untul de Shea e o grasime naturala vegetala, obtinuta din nucile arborelui Karite (Shea).
Componenti principali: acizi grasi, oleic, palmitic, linoleic, stearic, omega 6, omega 9, vitaminele: A, E, K, fitosteroli, amirine.
Proprietati: hidrateaza, cicatrizeaza, calmeaza, echilibreaza, revitalizeaza pielea obosita,  activeaza micro-circulatia, stimuleaza sinteza de colagen, e anti-inflamator si reprezinta un excelent factor de protectie UV.

Descriere: se prezinta ca un unt destul de solid, aspectul fiind inselator, pentru ca "se topeste" in contact cu pielea. Are un miros specific, o combinatie unica pe care as descrie-o eu ca fiind migdale, smochine si curmale. Imi aminteste de aromele fructelor uscate. Daca mirosul e totusi deranjant, pentru unele dintr voi, nu va faceti probleme, mirosul dispare dupa ce se absoarbe in piele. De asemenea, il  puteti amesteca cu cateva picaturi de ulei esential, dupa gustul vostru, in felul acesta obtineti un dublu deliciu si pentru simturi si pentru piele.

 Cum am folosit eu Untul de Shea Presarat la Rece EBio:
  1. Evident ca si unt de corp-  Aici am observat doua mari imbunatatiri. In primul rand a actionat ca un excelent anticelulitic si antivergituri. Dupa numai doua saptamani (aplicat de 2 ori pe saptamana), aspectul general era vizibil imbunatatit. Sincer nu ma asteptam sa fie mai eficient decat toate anticeluliticele pe care le folosesc de obicei.  Iar intr-o alta directie, mi-a oferit o foarte buna hidratare a pielii. Asa cum va mai povesteam candva, eu am o problema cu firele de par care cresc pe sub piele. Acest aspect se pare ca e o consecinta a lipsei de hidratare. Evident ca folosesc cu sfintenie creme, lotiuni si uleiuri de corp. Totusi, aceasta e prima data, cand observ o imbunatatire si in acest sens. Pielea mea e cu adevarat hidratata, dar pe termen lung.
  2. L-am folosit ca si crema/tratament de noapte. Eu am tenul mixt asa ca nu pot spune ca imi e necesara o hidratare prea intensa. Am vrut totusi sa incerc si aceasta idee si din nou, mi-au fost intrecute asteptarile. Desi l-am folosit foarte rar, am observat o imbunatatire a calitatii tenului: mult mai curat (trateaza punctele negre), mai luminos (as putea spune ca are si un efect de depigmentare) si evident super-hidratat. Imi imaginez ca daca mie mi-a placut, persoanele cu tenul sensibil si uscat il vor iubi de-a dreptul! 
  3. L-am folosit aproape zilnic ca si anticearcan/tratament pentru riduri.  Desi nu pot spune ca am probleme evidente cu ridurile, putin ajutor, ocazional, pentru ochii obositi nu strica. In schimba in priviinta cearcanelor sunt campioana! In acelasi sens, am observat o depigmentare a cearcanelor si o catifelare profunda a zonei sensibile din jurul ochilor. Am transferat chiar o parte din untul de Shea intr-un borcanel mai mic si m-am decis ca o sa fie noul meu tratament pentru cearcane de acum inainte. Recomand chiar si daca nu aveti cearcane. Zona din jurul ochilor are nevoie de o hidratare intensa si untul de Shea exact asta face!
  4. Dupa epilare. Putine creme/lotiuni sunt tolerate de pielea devenita sensibila, dupa epilare. Acest unt e perfect pentru ca iti calmeaza pielea instant. Se absoarbe usor prin masaj si nu te vei mai trezi cu iritatiile neplacute a doua zi.
  5. Cea mai simpla utilizare e ca balsam de buze. La fel, il poti folosi si inainte de a aplica rujul sau glossul pentru mai multa stabilitate. Fiind ultra-hidratant trateaza foarte bine buzele uscate. 

Untul de Shea poate fi folosit in starea lui pura, dar poate fi combinat cu alte uleiuri si unturi vegetale si evident puteti strecura  cateva picaturi de ulei esential (dupa preferintele voastre) pentru un amestec cat mai placut si eficient. Totusi, verificati sa nu fiti alergice la uleiurile esentiale. Untul de Shea in stare pura e usor de tolerat de orice tip de ten.
Voi ce ati incercat de la EBio?  Va plac solutiile naturale pentru ingrijirea corpului? Cum utilizati untul de Shea?