📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 December 2012

Anian:Gel de curatare cu antioxidanti din Goji si Rodii


anian
Ati incercat deja gelul pentru curatare Anian cu antioxidanti din goji si rodii? Daca nu, o sa va spun la ce sa va asteptati!
Da, nici eu nu aveam habar ce sunt "Goji", asa ca am cercetat putin, (o poza cu fructele in stanga sus, cele care seamana cu niste rosii). Se pare ca este vorba de un fruct asiatic, original din Himalaya, care poate fi consumat uscat sau proaspat, ingredient folosit in supe, salate, prajituri, inghetate etc. In plus, conform legendelor este fructul longevitatii, contine multe vitamine si minerale (ar fi lista prea lunga sa le enumar aici). Pe scurt, vorbim de un fruct- minune!

Cat despre celalalt ingredient principal, rodia, nu cred ca are nevoie de nici o prezentare. Cu totii stim ca e un excelent antioxidant si contine o cantitate foarte mare de vitamina C. Iar eu personal am o mare slabicune pentru cosmeticele care contin extract de rodie. In plus, cei care folosesc extractele de rodie, in cosmetice, nu mai au nevoie sa adauge coloranti si alti aditivi sintetici.
Revenind la gelul de curatare, iata ce trebuie sa stiti:
  • se prezinta sub forma unui gel incolor
  • are un parfum pe care nu l-am mai intalnit pana acum ( poate e aroma de la misteriosul fruct Goji), subtil, placut, dar pe care nu-l pot incadra in nici o categorie, poate oarecum fructat.
  • e foarte concentrat, asa ca e mai bine sa  utilizezi o canitate mica (cat o boaba de mazare), ca sa nu trebuiasca sa insisti prea mult cu clatitul.
  • clar il recomand doar tipurilor de ten mixt/gras +acneic. Imediat dupa utilizare o sa iti simti tenul "uscat". Ceea ce, daca ai un ten gras sau mixt e fix ceea ce iti doresti. Efectul matifiant e rezistent in timp. Am mentionat si tenul acneic: da, daca ai probleme cu acneea, iti poate fi de mare ajutor, tocmai pentru "usuca"tenul. Nu te gandi la un sens negativ, nu o sa-ti crape pielea. E fectul e placut, dar notabil
  • are 150 ml (o sa aveti o jumatate de an de zile din el, pentru ca e foarte concentrat si o sa folositi foarte putin) si il gasiti la pretul de 22 lei aici
Mai jos aveti si ingredientele:
 Este potrivit tenului meu, care e mixt, adica usuca zona T fara sa afecteze zonele mai sensibile. Nu il recomand persoanelor cu tenul uscat/sensibil pentru ca nu imi pot imagina un efect dorit asupra unui ten care cere multa hidratare. Dar sunt totusi curioasa daca cineva cu tenul uscat l-a incercat si s-a impacat bine cu el.
Gelul de curatare face parte din Gama Antioxidanta Anian- Goji si Rodie si aici puteti vedea si celelalte produse din aceeasi gama.






animated gif


11 comments:

  1. Suna bine :)
    Nu stiu daca chiar acum iarna as avea nevoie sa-mi usuce tenul, dar poate spre vara, dupa ce-l termin pe actualul :)
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Nu am incercat ..am ten uscat in zona t ...nu cred ca mi se potriveste..oricum eu sunt in faza de testare a kheratinei lichide

    ReplyDelete
  3. Eu tocmai ce m-am trezit cu un cos pe barbie asa ca o sa-l folosesc toata ziua, sa scap repede de el!

    ReplyDelete
  4. Alexandrina SalageanDecember 6, 2012 at 2:26 PM

    Nu am incercat inca, dar mananc fructe goji.Sunt bune si pline de antioxidanti.Sunt convinsa ca e bun.Mi mi-ar folosi pentru ca am ten mixt.Te pup

    ReplyDelete
  5. bravo tie, tu deja stiai de ele. Daca nu m-as fi uitat lung la ambalaj nici pana azi nu stiam ce sunt sau cu ce se mananca! :)))

    ReplyDelete
  6. N-am idee inca, doar ca asa estimez eu, ca ar fi mult mai potrivite tenului gras/mixt. Dar s-ar putea sa fie ok si pentru tenul sensibil, in fond, mie mi-a uscat doar zona T, nu si obrajii sau zona mai sensibila din jurul ochilor. Stii cum e, trebuie sa testezi pe propria piele pentru a-ti face o opinie!

    ReplyDelete
  7. nu l-am incercat dar in schimb am o slabiciune la rodii, tre sa am mereu in casa ca nu se stie cand mi se face pofta de ele :P

    ReplyDelete
  8. Am tenul mixt, eu cred ca vara mi-ar prinde cel mai bine pentru ca acum in perioda iernii nu am probleme..

    ReplyDelete
  9. Pare folositor dar nu stiu ce fel de ten am

    ReplyDelete
  10. rodie mancam,multumesc pt.articol o zi faina

    ReplyDelete
  11. mi/ar palce sa incerc acest gel cu rodii

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤