πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 August 2012

Rimel L`oreal Telescopic Clean Definition

Va mai amintiti remelul-minune de la L`Oreal? Daca nu l-ati incecat inca, eu vi-l recomand pentru ca oricate rimeluri am incercat de-a lungul timpului, mereu m-am intors la el. Cand vine vorba de un rimel de la care ai asteptari foarte mari, ramane in top.

Pros:
  • nu curge. Indiferent de conditiile de mediu sau cate ore il purtati, acest rimel dovedeste o rezistenta incredibila. Si nu face parte din categoria waterproff, deci se va demachia fara nici un efort.
  • alungeste. Fara discutii, va dubla lungimea genelor.
Cons:
  • volum mediu. Desi cand l-am folosit inainte s-a ridicat la inaltimea asteptarilor, cand l-am recumparat acum, am observat ca nu imi dadea acelasi volum cum imi aminteam. E adevarat ca separa genele, dar pur si simplu nu atat de bine.
  • pretul relativ ridicat. In gasiti in comert incepand cu 50ron pana la 80 ron
Per total il consider un rimel foarte bun, in special in ceea ce priveste rezistenta. Periuta speciala e extrem de utila cand e vorba de usurinta aplicarii, mai ales spre colturile ochilor, unde de obicei e ceva mai dificil cu o periuta obisnuita.