๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 June 2012

Ultima zi de inscriere in campania Ivatherm

Asa cum poate stiti deja, azi e ultima zi de inscriere in campania Ivatherm. Campania e adresata bloggeritelor care vor avea ocazia sa testeze, atat spray`ul cu apฤƒ termalฤƒ Herculane cat si doua produse la alegere.
Foarte interesanta mi se pare tematica campaniei: "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?"
Sunt curioase cate fete si-au descoperit pasiunea pentru produse beauty jucandu-se in copilarie cu fardurile mamei?:p Eu imi amintesc si acum trusa imensa (de origine poloneza cred) cu culori foarte pigmentate. Joaca s-a transformat peste ani in pasiune si cumva, din aceasta pasiune s-a nascut si acest blog.
Dar asta nu a fost tot. De-a lungul timpului cele mai frumoase momente cu prietenele mele au fost legate tot de produsele cosmetice: impartaseam trucuri, testam cosmetice si desigur, ne machiam reciproc.
Asa ca aceasta campanie mi-a trezit multe amintiri placute si va invit si pe voi fetelor, sa participati !

1 comment:

  1. Calin Andreea DanielaJune 11, 2012 at 2:34 PM

    nu pot sa cred ca am fost acceptata! i m happy! :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤