📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 June 2012

Coafuri de vara

Desigur ca ne bucuram pentru ca a venit vara. Totusi, cel mai greu lucru din lume e sa faci coafura sa reziste la 30 de grade. Iata cateva idei de coafuri lejere si racoroase, potrivite pentru zilele de vara:
  • Cocul. Cel mai simplu mod de a-ti aranja parul intr-o zi torida e , desigur, cocul. Simplu, impletit, "neglijent" sau sofisticat ramane mereu o alegere feminina si placuta.

  •  Pletitele. Ai un par lung, dar nu ti l-ai mai impletit din copilarie? E momentul sa incerci din nou acest stil. Usor de facut si usor de pastrat, o pletita se poate dovedi o coafura foarte lejera pentru vara (ca sursa de inspiratie incercati modelul din poza de mai jos):

  •  O alta idee simpla si de efect o reprezinta asa numita "ponnytail". Nu numai ca e o optiune foarte racoroasa, dar e modalitatea perfecta de a-ti pune trasaturile in evidenta.
  • Cocul inalt  Daca v-ati plictisit de cocul obisnuit, puteti incerca ceva la fel de simplu si elegant. Nu uitati sa ornati cu floricele!




  •  Coditele. Simple, amuzante, tineresti si in acelasi timp o coafura usor de tinut in frau.

  •  Un mic pont: pentru oricare din variantele de mai sus ati optat, puteti adauga o bentita (dupa stilul si gustul vostru) pentru un plus de stil si eleganta.


Care e preferata voastra? Cum va prindeti parul cand e prea cald?

6 comments:

  1. daca e prea cald imi prind parul in ponytale:) sau uneori si coc dar mai rar.

    ReplyDelete
  2. Daca e prea cald imi prind parul in ponytale:) sau mai rar in coc.

    ReplyDelete
  3. aici am facut un pleonasm:)) oboseala.. te rog frumos sa-mi stergi acest mesaj.. apropo ai primit e-mailul meu cu datele pentu giveaway.. abia astept sa-mi primesc premiul- sunt asa de bucuroasa pentru ea.

    ReplyDelete
  4. @monika am primit mailul tau si o pun coletul luni. O sa te anut exact atunci. Si comentariile le-ai sters tu deja, ca nu mai apar

    ReplyDelete
  5. deci e cald si preferat coafurile cu parul strans tineti cont ca nu face asa bine firului de par...am citit pe multe siteuri ca asa se rupe mai usor

    ReplyDelete
  6. deci la calduri de 40 grade numai cu parul desprins nu ne arde sa stam!!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤