📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 May 2012

Scoala de Beauty Blogging by L`Oreal

Ma alatur cu entuziasm fetelor care detin bloguri beauty, initiativei extraordinare L`Oreal. Scoala de Beauty Blogging e un concept nou, revolutionar, dar si extrem de util si ma simt onorata ca am posibilitatea de a participa.

Desigur, am inceput acest blog din pasiune: pasiunea de a scrie si pasiunea pentru tot ce inseamna domeniul "beauty".
Nu exista o reteta  in ceea ce priveste "Beauty Blogging". Inveti din mers. Si cea mai buna sursa de inspiratie au  reprezentat-o blogurile deschizatoare de drumuri, pe care le citeam inca din adolescenta. M-am bucurat sa aflu ca juriul va fi compus dintre aceste minunate persoane, a caror munca le-am admirat-o : Cristina Bazavan, Dana Sota si Liliana Ionescu(Lilik).

Am inceput acest blog din noiembrie anul trecut si, de atunci, sper ca am reusit sa aduc informatii folositoare,  sa va tin la curent cu noutatile, sa va introduc in universul meu  Beauty si de ce nu, sa gasiti o buna prietena virtuala in mine.

4 comments:

  1. este foarte interesant acest concept..si desi nu particip..citesc cu interes revie-urile voastre si tot ce invatati acolo

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤