📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 May 2012

Garnier Roll-on pentru ochi

Daca ati cumparat revista Beau Monde (vezi aici), ati avut si ocazia sa incercati Roll-on`ul pentru ochi Garnier. Pentru fetele care nu au incercat inca acest produs, vreau sa va fac un mic review.
Ce mi-a placut:
  • are o textura foarte usoare, fluida, dar nu atat de fluida incat sa "curga", sau sa fii fortata sa aplici in exces.
  • are un efect foarte placut, racoritor. In general se recomanda sa fie aplicat dimineata, dar si de-a lungul zilei, de cate ori simti nevoia de un refresh. 
  • contine cofeina si deci, trateaza ochii umflati si cearcanele superficiale.
  • roll-on`ul practic iti ofera un mic masaj la fiecare aplicare. Nu are rost sa mai amintesc cat de important e sa punem putin in miscare circulatia mai ales cea sensibila din jurul ochilor, nu?
  • contine 15 ml, o cantitate mai mult decat generoasa, care iti va ajunge cel putin cateva luni de zile, chiar daca aplici de foarte multe ori pe zi.
  • foarte putin parfum, discret, placut , racoritor
  • intra foarte repede in piele si nu lasa pielea "lipicoasa"(cum se intampla in cazul altor tratamente de acest gen)
  • e hipoalergica, deci nu va faceti griji 
Dezavantaje:
-Eu am cearcane destul de usoare, totusi nu am vazut decat o foarte mica imbunatatire la acest nivel. Ca sa nu aveti asteptari prea mari, daca aveti cearcane profunde, nu este genul de produs pe care vi-l recomand. Dar, daca vorbim de ochi obositi, cearcane foarte usoare, riduri superficiale, sau pur si simplu ochi iritati, atunci o sa va indragostiti instant de acest produs. Eu cel mai mult sunt incantata de "masajul" placut si racoritor, care mai mult ca sigur, pe termen  lung va avea un efect spectaculos!
Pretul in comert e in jur de 25-30 Ron! Daca mai e posibil inca, incercati sa mai gasiti revista Beau Monde, unde  asa cum v-am spus, il gasiti cadou(pretul revistei, fiind de 13Ron)