๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 April 2012

Concluzii despre Oja Magnetica

In aceasta perioada la KIKO orice oja, de orice fel costa doar 2,50 Euro! Eu mi-am cumparat cateva, printre care si o oja magnetica. Si cum e prima oja magnetica pe care o folosesc, mi s-a parut foarte-foarte dificil de aplicat.

  •  In primul rand, trebuie sa amestecati foarte bine oja inainte de aplicare;
  • Stratul aplicat trebuie sa fie suficient de gros, pentru ca altfel rezultatul nu e chiar bun;
  • Desi am folosit un magnet essence, care ajuta destul de mult in acest proces (il puteti vedea aici), totusi mi s-a parut destul de greu sa il tin nemiscat  cel putin 10 secunde, fara sa ating efectiv unghia, riscand sa distrug modelul;
  • Procesul dureaza destul de mult si eu personal, am refacut cateva unghii de cateva ori pentru ca nu reuseam sa nu ating unghia, intrucat distanta la care trebuie sa fie tinut magnetul pentru a actiona e destul de mica
Rezultatul il puteti vedea mai jos,  dar nu cred ca voi folosi prea des oja magnetica pe viitor. De asemenea, nu mi-a placut faptul ca ojele magnetice sunt disponibile doar intr-un numar limitat de nuante, si toate destul de inchise. Oja KIKO e totusi destul de rezistenta.