📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 March 2012

Clinique. Ritualul de seara

Folosesc de ceva vreme doua produse Clinique de care sunt extrem de incantata. Nu am un ten dificil, mixt spre gras, dar am avut destule experiente nefericite legate de produse de ingrijire, pana sa le descoper pe acestea de care va vorbeam.

In primul rand, asa cum ati observat desigur, demachierea nu e suficienta. Iar multe persoane, in special, cele cu tenul uscat, se feresc sa se spele prea des pe ten. De aceea, pentru o curatare perfecta, ai nevoie si de un tonic.
Tonicul Clarifying Lotion mi se pare extraordinar, pentru ca, nu numai ca iti curata perfect tenul, dar matefiaza fara usuce. Este conceput pentru tenul uscat, dar e perfect si pentru tenul meu, care asa cum va spuneam e mixt spre gras. Curata si inchide porii. Sunt foarte multumita de acest produs. 
Dupa demachiere si tonifiere, eu folosesc crema Repairwear Lift Clinique, pe care eu o folosesc ca pe o crema de noapte. Pentru ca nu folosesc crema in timpul zilei, dar mai ales pentru ca mi se pare efectiv incredibila. Desi sunt prima persoana care nu crede in genul de produse "miraculoase", totusi va asigur ca aceasta crema pur si simplu iti transforma tenul. Cumva, in timpul noptii reuseste sa te "scape" de toate probelemele: cosuri, puncte negre, iritatii, pori deschisi, riduri fine, absolut orice, pana dimineata, vor disparea pur si simplu. De asemenea, nu incarca deloc tenul, tocmai de aceea mi se pare extrem de potrivita ca si crema de noapte. Nu are parfum si nu provoaca alergii.
Cele doua produse, desi destul de scumpe (crema in jur de 250 Ron si tonicul 150 Ron) mai mult ca sigur isi merita banii. Calitatea lor mi se pare indiscutabila. Recomand!