📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 February 2012

DIY: Scrub anticelulitic cu zat de cafea


Ati auzit mai mult ca sigur ca zatul de cafea poate fi folosit ca tratament anticelulitic. Pentru aceasta "reteta" puteti folosi fie zatul de la cafeaua obisnuita, fie cafea macinata, dar nu marunt. Si cateva linguri de ulei de masline.
Cum se prepara:

  • Pastreaza zatul de la cafeaua de dimineata. Vei avea nevoie aproximativ de o cana mica de zat. Lasa-l sa se usuce pe o coala A4;
  • Amesteca zatul uscat cu doua-trei linguri de ulei de masiline pana obti o pasta. De preferinta foloseste-o imediat.
  •  Daca te decizi sa o conservi, pasteaza-o in frigider, sau la rece, bine inchisa. Foloseste de exemplu un recipient pentru crema de corp (cum am folosit eu), sau un alt recipient cu capac.
Avantaje:
  • folosesti doar ingrediente naturale, fara compusi care pot fi nocivi pentru piele;
  • economisesti banii pe care ii cheltui de obicei pe anticelulitice si scruburi;
  • efort minim de preparare;
  • e utilizat ca scub, iti ofera o exfoliere usoara, dar are si proprietati anticelulitice;
  • uleiul de masline pe care il folosesti in amestec, iti va hidrata imediat pielea (un must dupa exfolierea pielii), fara sa o incarce. 
  • potrivita pentru orice tip de piele;
  • are actiune tonifianta;
  • poate fi folosita regulat;
  • aroma delicioasa de... cafea

5 comments:

  1. e un gomaj pe care si eu il folosesc de multa vreme si sunt foarte multumita de efecte :-) eu nu-l mai ususc...il aplic asa cu putina cafea :-) Si  e mai bun decat multe din produsele disponibile pe piata!Pielea ramane ffffff.fina! :-)

    ReplyDelete
  2.  Am observat si eu ca e mult mai bun decat multe produse existente de pe piata. Plus mie imi place aroma:))

    ReplyDelete
  3. Ahhh, imi place la nebunie acest tip de exfoliant si-l folosesc vara, in special. Ador mirosul care ramane pe piele iar pielea e atat de catifelata.:X:X
    Eu folosesc direct cafeaua macinata, nu zatul, pentru ca eu nu beau cafea si mi-e mai la indemana asa.:D

    ReplyDelete
  4. Da de acest exfoliat stiam sieu . sincer l-am folosit doar de cateva ori , am fost incantata, dar sufar de lene cronica:)) Si uit mereu sa folosesc la baie , le folosesc pe cele din comert care imi sunt mai la indemana atunci :d

    ReplyDelete
  5. Da, acest gomaj il folosesc si eu. Si chiar ii sunt fidela pentru ca sunt pe deplin multumita de rezultat :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤